Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013 09:06
Ετήσια Εκθεση 2011 "Η κατάσταση & οι προοπτικές των ΜΜΕ στην Ελλάδα"
Καταχωρήθηκε στην κατηγορία :
Στη παρούσα έκθεση συνοψίζονται τα βασικότερα σημεία και ευρήματα που προέκυψαν από μια σειρά παραδοτέων που έχει εκπονήσει η Ανάδοχος εταιρεία, τα οποία αφορούν στην παρουσίαση και ανάλυση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης στη λειτουργία και ανάπτυξη των ΜΜΕ, στην αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασής τους και στη διερεύνηση των προοπτικών εξέλιξης και της συμβολής τους σε κλαδικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.
Επιπλέον, στα εν λόγω παραδοτέα αποτυπώθηκαν προτάσεις και δράσεις για τη στήριξη της ανταγωνιστικότητας των ΜΜΕ λαμβάνοντας υπόψη τις προτεραιότητες και οδηγίες της Ε.Ε., τις απόψεις και προτάσεις του επιχειρηματικού κόσμου, τις επιπτώσεις της παρούσας οικονομικής συγκυρίας καθώς και επιλεγμένες καλές πρακτικές εντός και εκτός της Ε.Ε., καθώς και τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας που διεξήχθη από τον Ανάδοχο σε δείγμα 800 μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Πιο συγκεκριμένα τα παραδοτέα που συνοψίζονται στην παρούσα έκθεση είναι:
- Α Ενότητα: η Μικρομεσαία Επιχείρηση στην Ελλάδα
- Β Ενότητα: Οι εξελίξεις στο Επιχειρηματικό Περιβάλλον
- Γ Ενότητα: Κλαδική και Δικτυακή Διάσταση της Επιχειρηματικής Δραστηριότητας των ΜΜΕ στην Ελλάδα
- Δ Ενότητα: Δράσεις ενίσχυσης της Επιχειρηματικότητας και Ανταγωνιστικότητας των ΜΜΕ.
Η Εκθεση επισυνάπτεται παρακάτω.
Κατηγορίες ενημέρωσης
Περιοχή μελών - Εγγραφή στο Newsletter
Αν θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση από το enterprise europe network, εγγραφείτε στο newsletter